
A Citroën 2006 júniusában mutatta be Magyarországon az új Jumpert, amely négyféle hosszúságban, háromféle tengelytávval és háromféle magasságban rendelhető, tehát hasznos rakodótérfogata 8 m3-től egészen 17 m3-ig terjed. Az eddigi max. 3,5 tonnás össztömeghatárt túllépve az új Jumper akár a 4 tonnát is elérheti (ebben az esetben a hasznos teher 2 tonna).
Az új Jumper stílusa a vezető kényelmét szolgálja. A vezetőtér ergonómiai kialakításának és kitűnő hangszigetelésének köszönhetően a vezetőfülke a legigényesebb áruszállítók elvárásainak is megfelel. A rendkívül alacsony rakodási küszöbmagasság jelentős mértékben megkönnyíti a rakodótérhez való hozzáférést.
Az új Jumper az egyes változatoknak leginkább megfelelő új dízel motorokkal rendelhető: a 2.2 HDi 110 LE, a 2.2 HDi 130 LE, 2.2 HDI 150LE és a 3.0 HDI 180 LE.
A Citroen Jumper kapható Alvázként- melyre egyedi felépítmények rendelhetők vagy gyári platóval, szimplakabin (3 személyes utastér) ill. duplakabinos (7 személyes utastér) kivitelben is.